Är det ett akut fel som måste hanteras omedelbart?
Ring 036-8602400.
Vardagar 07-16 hjälper vår egen personal dig lösa problemet.
Övrig tid kopplas ditt samtal vidare till SOS Alarm för energi-frågor och Securitas för bostadsfrågor.
Här hittar du information om hur du felsöker och felanmäler sådant som inte är av akut karaktär. Behöver du hjälp är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.
Om strömmen går eller om det uppstår andra problem i elnätet har vi beredskap dygnet runt för att rycka ut och reparera felet.
Har din fjärrvärme helt slutat fungera så ring oss för snabb hjälp. För andra frågor eller problem, kontakta vår kundservice.
Fungerar inte ditt bredband felanmäler du det till den du köpt tjänsten av. Är habonet din leverantör? Läs mer om hur du gör.
Fungerar inte laddstolpen? Kontakta vår kundservice och uppge ID-numret som finns på stolpen.
Trasig gatubelysning anmäler du till Habo Kommun via länken nedan.
Har du problem i din lägenhet eller lokal gör du felanmälan via ”Mina Sidor”. Följ länken nedan.