Felanmälan och support

Är det ett akut fel som måste hanteras omedelbart?
Ring 036-8602400.

Vardagar 07-16 hjälper vår egen personal dig lösa problemet.
Övrig tid kopplas ditt samtal vidare till SOS Alarm för energi-frågor och Securitas för bostadsfrågor.

Felsökning och icke-akut felanmälan

Här hittar du information om hur du felsöker och felanmäler sådant som inte är av akut karaktär. Behöver du hjälp är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Strömavbrott

Om strömmen går eller om det uppstår andra problem i elnätet har vi beredskap dygnet runt för att rycka ut och reparera felet.

Fjärrvärme

Har din fjärrvärme helt slutat fungera så ring oss för snabb hjälp. För andra frågor eller problem, kontakta vår kundservice.

Fiber

Fungerar inte ditt bredband felanmäler du det till den du köpt tjänsten av. Är habonet din leverantör? Läs mer om hur du gör.

Fordonsladdning

Fungerar inte laddstolpen? Kontakta vår kundservice och uppge ID-numret som finns på stolpen.

Gatubelysning

Trasig gatubelysning anmäler du till Habo Kommun via länken nedan.

Lägenhet/lokal

Har du problem i din lägenhet eller lokal gör du felanmälan via ”Mina Sidor”. Följ länken nedan.

Kontakta oss

Telefon

Ring oss vardagar 8.00-12.00

E-post

Skicka e-post dygnet runt

På plats

Boka en tid för ditt besök så får du bästa service.

Var vill du logga in?

Välj någon av nedanstående tjänster för att logga in.