Felanmäl fiber

Felanmälan görs alltid till din tjänsteleverantör, dvs det företag du till exempel köper bredband eller TV-tjänsten från. Om du är bredbands- eller TV-kund hos oss på Habonet felanmäler du till vår kundservice, men testa först tipsen nedan så kanske du löser problemet själv.

  1. Börja med att starta om datorn eller den enhet som du använder. Om det inte löser problemet så gå vidare och starta om din router, tv- och telefonibox.
  2. Kontrollera att alla kablar sitter i ordentligt.
  3. Om du har möjlighet, prova att koppla din dator direkt till stadsnätsboxen för att se om internet fungerar då.
  4. Som sista åtgärd, starta om stadsnätsboxen genom dra ut sladden och låta den vara strömlös några sekunder.

Fortfarande problem? Skicka in en felanmälan så hjälper vi dig.

Felanmälan

*” anger obligatoriska fält

Ditt namn*
Adress där felet finns
Vad är det du vill felanmäla?*

Kontakta oss

Telefon

Ring oss vardagar 8.00-12.00

E-post

Skicka e-post dygnet runt

På plats

Boka en tid för ditt besök så får du bästa service.

Var vill du logga in?

Välj någon av nedanstående tjänster för att logga in.