Resultatet av årets kundundersökning visar att vår kundnöjdhet stigit ytterligare. Habo Energi klättrar nu till plats sex av de närmare 100 energibolag som gör samma undersökning*. Något vi är mycket stolta över!
Våra kunder är extra nöjda med vårt bemötande och vår leveranssäkerhet och ger oss också höga betyg för tillgänglighet och kompetens. Tack till alla er som svarat på undersökningen, vi lovar att fortsätta vara trygga, lokala och enkla att ha att göra med.
*Nöjdhetsindex baseras på 10 för kunden viktiga nöjdhetsfrågor och presenteras i ett nöjdhetsindex på skalan 0-100. Bolagen som jämförs har verksamheter inom minst 4 affärsområden samt innehar ett koncessionsområde på elnät om minst 4 500 uttagspunkter. Exempel på affärsområden kan vara fjärrvärme, elhandel, elnät, bredbandstjänster, fibernät, etc. Idag genomför ett 100-tal energibolag Supportföretagets kundnöjdhetsundersökningar.